ennn

Właściciel Serwera

ennn ostatni raz wygrał/a dnia 15 Luty

ennn posiadał/a tego dnia najwięcej polubionej zawartości!

Reputacja

414 PatoZaawansowany

12 obserwujących

O ennn

Użytkownik
  • Tytuł
    W chuju mam

Informacje personalne

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    WWL

Ostatnie wizyty

859 wyświetleń profilu
  1. Nie będę pisał tak/nie, tylko przedstawię fakty Serwer postawiony 5 dni temu, na którym grają PODBOTy... Może właściciel i chce to rozkręcić, ale w tych czasach to nie przejdzie. Nie da rady, jeśli serwer "utrzymają" PODBOTy ! Ogólnie wróżę temu serwerowi na sieci tydzień @M a r i H u a n A bez obrazy, mówię jak jest
  2. ennn

    Rezygnacja admin PB

    Może poświęć 30 zł i kup steama? Wtedy będziesz bardziej wiarygodny Admin bez steama zawsze jest postrzegany gorzej, dlatego zawsze uważałem, że admin steama powinien mieć.
  3. ennn

    Zmiana nazwy sieci?

    Nie rozumiem co Wy chcecie od tej nazwy? Jest jaka jest i niech tak zostanie. Co da ta zmiana? Liczycie na ściągnięcie nowych osób? Bzdura. Poza tym, te Wasze propozycje nowych nazw... No kurwa, sorry - "bestquality" "topquality" itd i co jeszcze? "Debestquality"? "Azbestquality"? Zamknąć ten temat i przestać szukać dziury w całym. Pozdro!
  4. ennn

    Zmiany?

    Kurwa, ludzie, czego Wy nie rozumiecie?! NIE MA w tej chwili wystarczającej ilości osób (zaufanych osób), które by ogarnęły to wszystko, w takim stopniu, jak to było kiedyś. KROPKA. Moim zdaniem, należy się cieszyć, ze to jeszcze jest Pato, a nie jakaś inna sieć... Wtedy były by tylko wiury po tym wszystkim... Wara wszystkim od @wontekk bo ona zapierdala ile może, żeby to ogarnąć. @Jaszczur i @Avi już dawno mówili że nie będą tak aktywni i dlatego miała być fuzja... Podobnie wcześniej zapierdalał @MrGold, robił co mógł. Niczego też nie chcę ujmować @Nicia. czy @Pyton, też wiem, że swoje robili. Nie mam zamiaru wypowiadać się co do degradacji etc. bo nie mam dostatecznej wiedzy, ale skoro chłopaki tak postanowili, to z sufitu im to nie spadło... Z tego co pamiętam, od razu było powiedziane, że jeśli nie będzie fuzji, to nie będzie wodotrysków, a "podtrzymanie bytu". Tak też jest. @Kosmita skończ pieprzyć, że administracja ma użytkowników w poważaniu... Serio uważacie że zmiana layout wywoła efekt: "WOOOW znalazłem zajebiste forum bo zajebiście wygląda, ludzie wbijamy tam!"?! SERIO wygląd tu przyciąga lub wygania ludzi? Były już zmiany i często była wtopa... Nie oddamy (choć mówię w sumie we własnym imieniu) tego wszystkiego komuś, kto może to rozpierdolić jeszcze bardziej! Ja tu przyszedłem z innej sieci, nie wierzyłem w to wszystko na początku, ale się jakoś udało. Działa. Bez wielkiego "WOW", ale działa. I jest ok. NIE BĘDZIE już tłumów na żadnej sieci (w sensie przyciągania nowych watah) bo ta gra umiera, jak to zostało już powiedziane. Tyle ode mnie. Skończcie tylko krytykować, zauważcie pozytywy...
  5. ennn

    Propozycje

    To forum było już wiele razy "odświeżane" i nigdy się to dobrze nie skończyło...
  6. ennn

    Propozycje

    Super, zajebiście, WOW! Tylko po co?
  7. ennn

    Skarga na Bene

    Bardzo nam miło homoseksualisto. "Wy" zawsze płaczecie chuj wie o co? @Bene robi swoje. Kropka. I jeszcze jedna. Klozet.
  8. Nastąpił reset rankingu na setti!!!! Do roboty!!! https://cssetti.pl/serwer/145.239.237.154:27015
  9. aleś się rozpędziła dziewczyno... 

  10. REGULAMIN SERWERA CLASSIC Co można: 1. Zakaz używania wszelkich wspomagaczy, skryptów (BH,SGS) etc . 2. Zakaz obrażania innych osób. 3. Zakaz używania wulgarnych bądź obraźliwych nicków. 4.Zakaz reklamowania innych sieci i serwerów. 5. Zakaz nadużywania mikrofonu. 6. Zakaz spamu na "say", komendami głosowymi etc. 7. Zakaz "cwaniakowania" w stronę admina. 8. Zakaz gry z aktywnym banem (zmiana nicku, SIDa etc). Czyli nic nie można Jak gramy: 1. Gramy dla zabawy, ale na zasadach TP - CELE MAPY. 2. Admin ma zawsze rację, a jak nie ma, to piszcie do mnie 3. Nie skaczemy między teamami co chwilę, od tego jest PTB. 4. TSa używamy na MIXach,nie na serwerze 5. Bugi na mapach są, ale staramy się ich nie używać. Na serwerze nie ma "taryfikatora" banów. Czit to zawsze perm, inne przewinienia są rozpatrywane indywidualnie. Przed banem obowiązuje kick, przed kickiem obowiązuje upomnienie słowne/pisemne. - nie dotyczy czitów i nawiedzonych jełopów Jeśli macie coś do dodania, to piszemy PW/STEAM/FORUM To mówiłem ja, ave.
  11. Do mnie zamówienie dotarło, a jak u Ciebie? :D

    received_532448357289481.jpeg

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. wontekk

      wontekk

      Tede możliwe, że nie dba tak o swoich klientów słuchaczy jak wyżej wymienieni :)

      Sam nie wiem. Wiem, że z niczym związanym z 3W kiedykolwiek nie miałem problemu.

      To widzę, że nie możesz się doczekać hah :D Nie rozszarp tam tego kuriera :D

    3. ennn

      ennn

      To jest długa historia z płytą Tedego. 

      Zamówiłem ją w marcu w asfalcie, więc wcale nie u Tedunia bezpośrednio. 

      Do tego zamówiłem jeszcze 4 inne płyty, Sokół, OSTRy i coś tam jeszcze. Nie zwróciłem uwagi, kiedy płyta Tedego ma premierę i klepnąłem, opłaciłem ;)

      Jak mi przyszło info, że wysyłka pakietu będzie w maju, to napisałem do nich, żeby mi wysłali wszystko oprócz Tedego - ciśnienie było :D 

      Wysłali, ale kazali dopłacić za drugą przesyłkę - ok, mój błąd. Tylko mi się zapomniało dopłacić :D

      Dopłaciłem w piątek :D Od poniedziałku zamówienie wisi :(

      Może im zabrakło towaru, jutro ich atakuję.

      Na kuriera leci skarga bo mnie coś takiego roznosi. Miałem dla niego przyszykowany "napiwek", zawsze daje 2-3zł. Jebany teraz dostanie kopa w dupę i kilka "chujów"...

    4. wontekk

      wontekk

      Co za los :D 

      To ja zostawię tylko zostawię znicz dla kuriera [*] hah

      Uciekam w kime. Dobrej nocy (:

  12. Słuchajcie, zmiana hostingu to ciężka przeprawa, dlatego potrzebne są Wasze głosy na cssetti! Stary hosting jest na 30? miejscu, nowy na 360.... Przekierowanie to nie wszystko. Oddanie głosu nic Was nie kosztuje, a nam wszystkim pomaga:) https://cssetti.pl/serwer/145.239.237.154:27015 Z góry dzięki!