Tabela serwerów

ID Status Gra Mod Sloty Adres IP Monitoring GameTracker Dolacz HLTV Zaglosuj
#1 Classic 27 145.239.237.154:27015
#2 Only DD2 #1 32 147.135.197.54:27015
#3 PaintBall 23 145.239.236.192:27050
#4 DD2+BF2 21 147.135.199.183:27255
#5 TeamSpeak 64 patoquality.pl

diaz

Użytkownik

diaz ostatni raz wygrał/a dnia 27 Wrzesień 2018

diaz posiadał/a tego dnia najwięcej polubionej zawartości!

Reputacja

440 PatoZaawansowany

O diaz

  • Tytuł
    avix moj pan

Ostatnie wizyty

4943 wyświetleń profilu
  1. diaz

    Urodziny GaraGT6

    wszystkiego najlepszego pijusie, wiecej inteligencji XD
  2. diaz

    Zmiana nazwy sieci?

    jestem za, bo juz z poczatkowa nazwa byly problemy, chlop chcial lamac avixa, kto wie, czy nie wypije za krajowa i znowu nie bedzie chcial go lamac XD
  3. awans nie byl w planach, chcialem tylko zeby mi ranga nie zniknela XD
  4. diaz

    Klanówka 5x5

    mamy 2019 rok, granie 5v5 w tych czasach nie ma sensu. Co z tego, ze atmosfera bedzie fajna, jak i tak ktos bedzie latal spalony na esp, lub jakims vermilionie, ale no coz, powodzenia
  5. Najlepsza niunia grająca w cs'a :*

  6. to ten prowokator bania

    1. Bania

      Bania

      Tak, dokładnie ten!

  7. milioner z ulicy 

  8. y to najlepszego dziewczyny, duzo kartonow 

  9. skonfiguruj mi plugin sourcemoda z SENSEM, zeby byl zbalansowany, to mozemy pogadac o Twej znajomosci. Grasz jeden dzien i skladasz podanie? Nie interesuje mnie to, czy Tobie sie spodobal serwer i dlatego skladasz podanie, czy moze zeby pochwalic sie prefixem. Interpunkcja lezy, a chyba admin powinien pokazywac jakis poziom. ;] bez kitu bedzie trzeba zwczac grac jak bedzie pc dzialal XD Typowe argumenty, tylko po to by miec range. na nie.
  10.  

    B E K A 

    1. MrGold

       MrGold

      2019-02-10

      28 wiek

    2. ‽¿?

      ‽¿?

      Już nie Patoprzyjaciel. :(

  11. pozdro z poprawczaka x enty no nie XDDDD

    beka 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  20 więcej
    2. Anielskie Nasienie. 😇

      Anielskie Nasienie. 😇

      Wojti widzę bawi się w nianke. ??

    3. diaz
    4. Stary w betoniarce

      Stary w betoniarce

      Nie obrażaj mnie bo nie będę tolerował jakiś głupich tekstów w moją stronę Barti. 

  12. diaz

    fajnie

    JAK JEST Z AUTOMATU USTAWIONY INTERP 0.1 I JA DOPIERO POD KONIEC GRY O TYM OGARNALEM, TO WE TAM
  13. MASZ DOJAZD ZA TA AKCJE W GORNYM XD 

    1. Karolinka `

      Karolinka `

      NAUCZ SIE GRAC, A NIE, ZE MOJA WINA XD 

    2. diaz

      diaz

      NAUCZ SIE ZABIJAC KIEDY TWOJ PARNET CEESOWY UMIERA XD 

    3. Karolinka `

      Karolinka `

      XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

  14. patrz jaki ladny kolor, wiem, ze Ty tez chcesz go miec 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. Karolinka `

      Karolinka `

      dobra, idz spac juz 

    3. diaz

      diaz

      21 jest, mama dopiero o 3 mnie wola do spania 

    4. Karolinka `